Vores webshop er online

Den har været længe undervejs, men nu er vores webshop online, og i hele marts er fragten gratis uanset ordrestørrelse.

Herunder finder du svar på de spørgsmål, vi oftest får. Senest opdateret: april 2024.

 

Skal jeg være logget ind for at handle på webshoppen?

Nej, det skal du ikke, men det er en fordel for både dig og os, hvis du er logget ind. Når du er logget ind, giver du samtidig os mulighed for at vise dig tilbud og priser, som kun findes på webshoppen. Samtidig bliver det nemmere for os at lave kampagner, der f.eks. giver dig besparelse på fragten.

Derfor er vores anbefaling, at du logger ind, når du handler på webshoppen. Opret login her.

Når du er logget ind, vil dit navn, adresse osv. også være forudfyldt, når du afgiver ordren. Samtidig kan du se din ordrehistorik på dit login.

 

Tilmeldes jeg nyhedsmails eller andre ting, når jeg opretter login til webshoppen?

Nej, din oprettelse på webshoppen medfører ikke samtidig tilmelding til andre services hos Anker Bjerre A/S.

 

Kommer der flere reservedele på webshoppen?

Ja, det gør der. Vi har endnu ikke udgivet de varer / reservedele, vi har på webshoppen endnu. Det skyldes, at vi ikke har dem på lager. Så selvom den reservedel du leder efter, måske ikke er at finde på webshoppen lige nu, så kan den dukke op senere, når vi har et lager at sælge af. Hold derfor løbende øje med udvalget af reservedele og tilbehør til din maskine, da der løbende udgives flere reservedele i løbet af foråret og sommeren 2024.

 

Kan jeg bestille varer, som ikke er på lager, og på den måde bestille dem, til når der kommer lager?

Ikke på nuværende tidspunkt, nej. Hvis vi ikke har lager af varen, kan du ikke tilføje den til kurven. Hvis der er interesse for en sådan mulighed, vil vi dog gerne se på muligheden for at lave det.

 

Jeg søger efter en vare, men får ikke de forventede resultater

Din søgning skal pt. findes i varens titel eller beskrivelse for at blive vist som søgeresultat. Vi arbejder på højtryk for at gøre søgefunktionen mere fleksibel, men det er en stor opgave. Forbedringen vil ske løbende henover foråret 2024.

 

Hvad er leveringstiden på en webshop-ordre?

1-3 hverdage. Skulle det ske, at vi ikke kan overholde det, vil du blive kontaktet af vores lager.

 

Kan jeg få gratis fragt på min webshop-ordre?

Ja, det kan du. Er din ordre på kr. 1000,- eller derover, så er fragten gratis, uanset om ordren sendes med pakke eller på en palle.

 

Hvem bruger I til at sende min ordre?

Hvis din ordre er en pakke, sender vi med GLS. Skal ordren på en palle, sender vi med Danske Fragtmænd. Hvis din ordre skal på en palle, vil du kun kunne vælge Danske Fragtmænd som leveringsmetode, når du afgiver ordren på webshoppen.

 

Hvordan kan jeg betale på webshoppen?

Webshoppen tager Visa/Dankort, Dankort og MasterCard. Du får også mulighed for at betale med MobilePay, når du har indtastet et dansk postnummer på kurv-siden.

Er du erhvervskunde, kan vi give dig mulighed at betale din webordre på faktura, så du ikke behøver bruge kort. Det tager vi stilling til indenfor én hverdag, når du opretter dig som erhvervskunde. Opret login her.

I løbet af foråret bliver det muligt at betale med finansieringsaftale via SparXpres. Dette kræver en ordrestørrelse på minimum kr. 2.000,-

 

Jeg har et spørgsmål om webshoppen

Skriv til os på kontakt-siden

 

Se varer på tilbud i webshoppen >>